cloud myte support - MB Solutions A/S
Privatlivspolitik Brug for Support/Servicedesk?servicedesk@mb-solutions.dk
Brug for TeamViewer? Klik her

cloud myte support

Cloud myte - INGEN SUPPORT

Myte nr. 4: Microsoft yder ingen support på Azure

Noget af modstanden mod cloud går på at så snart man får en cloudløsning er man overladt til sig selv med hensyn til support. 

Dette er dog kun den halve sandhed. 
Man kan altid vælge selv at administrere sin Azure løsning, og i et sådant tilfælde er der ingen medfølgende teknisk support. Dette er der dog også korrigeret for i prisen, som er væsentlig lavere end almindelige løsninger.

Men der kan altid tilkøbes Azuresupport, helt efter behov.

Supporten er langt mere tilgængelig hos Microsoft Cloud Partneren

Lokale Microsoft Cloud Partnere har et tæt samarbejde med Microsoft, og har flere muligheder for direkte kontakt med Microsoft, end du vil have som en almindelig virksomhedskunde hos Microsoft.

Derfor vil du have bedre supportmuligheder hos din lokale partner, som har Azure kompetencer som kan hjælpe dig videre ”on-the-spot”. Hvis det viser sig at din henvendelse bærer mere præg af 2-level support, så vil partneren kunne kontakte Microsoft mere direkte, og slutteligt få løst problemet hurtigere end I selv ville kunne.

Eksempelvis er vi hos MB Solutions certificeret Microsoft Cloud Partner, og vi yder en lang række Azure services for vores kunder. Det er alt lige fra foranalyser, migrering, drift og efterfølgende teknisk support på Azure-platformen.

Hvis du overvejer Cloud, men har svært ved at vide hvor du skal starte, så vil vi meget gerne tale med dig.

Klik på linket nedenfor, og udfyld kontaktformularen, eller ring på 76498300, og snak med en af vores konsulenter.

Vi hjælper dig gerne helt uforpligtende med at besvare dine spørgsmål, og hjælpe dig videre.

Få 1/2 times gratis Azure sparring, og tilmeld dig vores nyhedsmail

Klik her