1 level support | Få hjælp til Jeres it support - MB Solutions
Brug for TeamViewer? Klik her

1 level

1 Level support

Kort sagt: Vi fungerer som sluse vedr. al Jeres it-support. Ring til os -> alt 1. level support løser vi -> resten sender vi videre til Jeres it-afdeling/leverandører.

Med en 1 Level Support aftale får I:

  • Telefonsupport (mulighed for 24/7)
  • E-mail support (mulighed for 24/7)
  • Status på igangværende sager
  • Én dedikeret medarbejder (Single Point of Contact)
  • Lynhurtig svartid
  • Support skræddersyet til Jeres systemer

Hvordan fungerer det?

Med en supportaftale hos os, behøver I kun at ringer ét sted hen, når I oplever problemer.

Med en 1 level support aftale, så tager vi os af al Jeres 1 level support. Det vil sige her-og-nu support, som i langt overvejende tilfælde løses over telefonen. 

Viser det sig problemet er mere kompliceret (2 level support), så sørger vi for at sende opgaven videre til rette vedkommende. 

Det kunne være Jeres egen it-afdeling, indkøbsafdelingen, men det kunne også være en af Jeres underleverandører.

Kort sagt - I ringer blot til os, og så finder vi ud af hvad problemet er, og så sender vi den videre til rette vedkommende, såfremt vi ikke kan løse den i 1 level servicedesk.

1. level support

fordele for jer

  1. Udnyt Jeres egen it-afdeling bedst muligt.
  2. Fleksibel aftale - vi tager os af level 1, og resten sendes videre til Jer, eller 3. part.
  3. Udnyt vores stordriftsfordele, og hold fokus på Jeres kerneforretning.
  4. Hurtig responstid
  5. Slip for besværet