Microsoft 365 Business Premium - MB Solutions A/S
Privatlivspolitik Brug for Support/Servicedesk?servicedesk@mb-solutions.dk
TeamViewer > Download

Microsoft 365 Business Premium

MICROSOFT 365 BUSINESS​ Premium

5 fordele ved Microsoft 365 business

#1.

Kommunikation og samarbejde

Kommunikation og samarbejde er den første og mest oplagte fordel ved at bruge Microsoft 365 business.

Udgangspunktet er Office programmerne – som du kender – hvor du således kan udføre dit arbejde – skrive mails, lave kalenderaftaler, skrive dokumenter, lave regneark og meget mere – alt dette kender du.

Microsoft Teams er inkluderet og her kan du for alvor sætte turbo på samarbejdsdelen. 

Chat med dine kolleger, afholde online møder, dokumentdeling – og mulighed for at arbejde i dokumenter på samme tid.

#2.

Beskyttelse mod uautoriseret adgang

Du får en omfattende sikkerhedspakke med i Microsoft 365 Business-pakken som beskytter dig selv og dine medarbejdere mod uautoriseret adgang.

Hjemmearbejde og hjemmekontorer er blevet en naturlig del af virksomhederne, og derfor er det også vigtigt at have løsninger som tilgodeser de behov der er i den forbindelse. 

Det er vigtigt at medarbejderne har adgang til alle data hjemmefra, men omvendt er det ligeså vigtigt at sikre deres adgangsoplysninger ikke bliver hacket.

#3.

Beskyttelse mod Phishing og Ransomware

Du får ekstra beskyttelse mod Phishing- og Ransomware-angreb, hvor AI-software sørger for at scanne vedhæftninger og links i jeres delte dokumenter – på tværs af emails, Teams og OneDrive.

Løsningen hjælper desuden med at opspore uautoriserede apps og scripts i at tilgå Jeres filer – for at beskytte mod Ransomware.

#4.

Beskyttelse af fortroligt data

Kommunikation og samarbejde er den første og mest oplagte fordel ved at bruge Microsoft 365 business.

Udgangspunktet er Office programmerne hvor du således kan udføre dit arbejde – skrive mails, lave kalenderaftaler, skrive dokumenter, regneark og meget mere – alt dette kender du.

Microsoft Teams er inkluderet og kan for alvor sætte turbo på samarbejdsdelen. 

Chat med dine kolleger, afholde online møder, dokumentdeling – og mulighed for at arbejde i dokumenter på samme tid.

#5.

Beskyt virksomhedsdata på personlige enheder

Rigtig mange medarbejdere tilgår virksomhedsdata fra deres personlige enheder – telefoner eller tablets. 

Der kan derfor nemt opstå situationer hvor en medarbejder gemmer en arbejdsrelateret fil i et personligt program eller lokation. 

Med Mobile App Protection får du et stykke værktøj der hjælper med at adskille de arbejdsrelaterede programmer fra de personlige programmer. 

Det kan desuden hjælpe med at fjerne al arbejdsdata fra en enhed hvis den pågældende medarbejder får et nyt job.

INDHOLD I BUSINESS EDITION

  
  Microsoft 365 Business StandardMicrosoft 365 Business Premium
Office-programmerOffice på tablets og telefoner 
 Fuldt installerede versioner og webversioner af Office-apps 
Fil- og dokumentvisning og -redigering1 TB lagring og deling 
    
SamarbejdstjenesterProfessionel mail (50 GB), kalender og kontakter
 Onlinemøder (chat, lyd og HD-videochat/videomøder) 
 Chatbaseret arbejdsområde i Microsoft Teams 
VirksomhedsprogrammerOutlook Customer Manager, Bookings
    
EnhedsstyringEnkeltkonsol til styring af bruger- og enhedsindstillinger  
 Selvbetjent pc-installation med Windows AutoPilot  
 Automatisk installation af Office-apps på Windows 10-pc’er 
SikkerhedBeskyt virksomhedsdata på alle enheder 
 Sikker adgang til dokumenter på mobilenheder 
 Beskyt Windows 10-enheder mod malware, virusser og spyware med Windows Defender 
Maksimalt antal brugereOp til 300